Personligt

tisdag, november 04, 2008

Sommaren -08

Då va Du med Henne. Hon den unga. Hon som inte var Jag.
Det lustiga var att jag accepterade förhållandet helt och fullt. När jag fick veta om Henne dog visserligen en bit av mig. Mitt hopp släcktes. Men jag visste nånstans att Du aldrig skulle överge mig.

Vi tillbringade nätter ihop. Ute på stan. I sommarnatten. Vi fortsatte träffas trots att Hon fanns. Men bara som vänner. Vi rörde inte varandra en enda gång under dessa nattliga äventyr. Du var Henne trogen och jag skulle aldrig ligga med en upptagen Man. Men spänningen fanns där. Kemin fanns där. Och känslorna

känslorna

dom starka

dom djupa

Det var nog under dessa nätter vi kom varandra närmast.

När augusti kom och Du gjorde slut med Henne ställdes allt mot sin spets.
Hur gör vi nu?
Det tog inte så lång tid innan vi var i varandras famn igen. Vi hade sex igen.
Men Du gav inte upp Henne. Du ville ha oss båda. I sängen men

Jag Delar Inte

Och kriget fortsätter, fortsätter och fortsätter...

1 kommentar:

Tillsammans-bloggen sa...

Din stackars lilla fina. Krig är skit! Och min 1a blogg är supertorr och vardaglig så inget att känna till. Bara det att den funnits i så många år så jag blir nojig ibland. :)