Personligt

tisdag, november 18, 2008

Soppa på en...spik?

Hon finns plötsligt med på hans vänlista på fejjan igen.

Han säger
hon skrev att hon ville prata..så då adda ja henne så hon fick prata..inge mer med det...

Varför då? Man kan prata med varann på facebook utan att adda..
Nu dröjer det väl inte länge förrän Han träffar lammköttet igen och vi är tillbaka på ruta ett. Svårt att vara positiv i ett sånt här läge. Det går inte. Jag blir så jäkla misstänksam eftersom Han varit oärlig i frågan tidigare...

Jag klarar inte mycket mer av den här soppan.

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Men usch. Jag hade också blivit galen.

mysecretlife sa...

Anledningen till att jag frågade honom varför han addat henne va för att han hade tagit bort 'bevisen' från sin logg men jag finns ju på hans vänlista så jag ser ju allt han gör...även om han raderar från sin egen logg. Vilket han säkert inte uppmärksammat.
Min första tanke; har han nåt att dölja? Tänkte han inte berätta?
Klart man undrar...hmmm