Personligt

tisdag, november 11, 2008

Stiltje

Just nu råder lugnet. Just nu har Vi det bra. Trots att det inte finns ett Vi.

-Du ger mig allt jag behöver

är orden som sägs just nu. Två helger i rad har vi varit oskiljaktiga. Bara ägnat oss åt varandra med korta inslag av andra människor. När mörkret faller ser saker annorlunda ut. När jag kliver in genom dörren så finns bara vi

Varför kan det inte vara på riktigt?
Varför känns allt som om det bara vore en dröm?

Jag gör mig redo att bli sårad igen, för jag vet hur det är. Hur det brukar vara. Vågar jag hoppas på att saker förändrats?

1 kommentar:

Tillsammans-bloggen sa...

I love you! :)

Kom just hem och kände att humöret var lite si och så. Satte igång datorn, kikar in i min blogg och ser just det jag ville se. Tänker ta din tanke och köra på den tills motsatsen kört upp sitt arsle i mitt ansikte.

Förstår din drömkänsla, lev i bubblan, njut varje sekund och fyll på energiförråden och bara ha det gott!