Personligt

söndag, januari 11, 2009

End Of An Era

Idag är en ny dag
Tack och lov

Nu känns det rätt hyfsat. Jag kommer att överleva, ingen tvekan om den saken.
Nu när 2008 äntligen är över så finns det ingen anledning till att fortsätta i samma spår.

Jag, bara jag och ingen annan ansvarar för vad jag säger och vad jag gör.

Jag har möjligheten att välja hur jag ska reagera på saker och ting.

Och just nu har jag valt att inte spela med

Diionngg, diionngg, diionngg, diionngg !!

Dropparna faller av mig som vattnet på en gås

5 kommentarer:

brinna eller försvinna sa...

*kramar om hårt och länge*

Tillsammans-bloggen sa...

Grattis. Må du få (ta) en fin dag med bara sköna känslor.

secret agent sa...

heja heja heja!

mysecretlife sa...

Ni är för underbara =)
Massor av varma kramar till er tjejer!

Anonym sa...

Grattis!!