Personligt

onsdag, mars 18, 2009

Bakvänd psykologi ?

Idag kändes det verkligen som om våren är på väg. Idag känner jag mig starkare än på länge.

Jag lever fortfarande efter mottot 'jag bryr mig inte..'
Lite kylig, inte för på. Inga frågor. Låter honom berätta det han vill berätta.
Och då ska gudarna veta att orden flödar. Det är precis som om han undrar varför jag inte frågar. Men jag tycker som jag alltid tyckt; vill jag veta så frågar jag och då förväntar mig ärliga svar. Eftersom hundra % ärlighet är dealen. Annars låter jag bli.
Nu låter jag bli. För jag inte veta. Då berättar han.
Underligt hur vi människor är funtade. Nåja, jag lyssnar, och när det kommer något jag inte mår bra av att veta så talar jag ärligt om det. Säger helt enkelt att det där är för mycket information för mig.
Det funkar...for now =)

2 kommentarer:

Miss Understod sa...

Låter som om någon har varit ute i solen och anammat vårkänslor!
Good for You!

mysecretlife sa...

Mmmm =)