Personligt

torsdag, maj 28, 2009

Jag måste bara fundera ut ett sätt att få tiden och tankarna att gå...

Nu kommer det att vara lite neggovarning här på bloggen. The shit has hit the fan skulle man kunna säga. Kulmen verkar vara nådd. Det ser mörkt ut och jag kommer att behöva klottra ner mina tankar big time.
Men att läsa (och kommentera) är ju valfritt så känns det tugnt och svart så är man ju välkommen att klicka sig vidare till nästa vattenhål. Men en varning kan vara på sin plats...

Nu behöver han fundera över om han ska fortsätta 'älska' mig. I alla fall så fick jag det intrycket sist. Efter senaste tystnaden så frågade jag rent ut;

- Är vi Ok H? Ska vi fortsätta...
- Vet inte...fundera lite..

Något måste ju vara helt galet om han behöver fundera på om han ska tycka om och älska mig. Och kan man verkligen välja bort...?
Och väljer han mig. Är han ens värd mig då?

Blir det så att han under tiden han måste fundera, hittar någon annan lek-kamrat och sen upptäcker att det är mig han saknar och älskar (vi har varit där förr) så tror jag nog att jag betackar mig den uppmärksamheten and call it quits!

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Men..? Hoppas att du får ett svar. Verkligen. Stor kram!

Tillsammans-bloggen sa...

Hojta till i mailen om du vill nät-hänga. (msn eller nåt)