Personligt

onsdag, maj 20, 2009

On/Off

Det är mer On än Off just nu.
Vi trasslar, vi grälar (mer än nånsin) vi tjafsar, vi älskar och vi 'hatar' .

Han velar och jag tvivlar. Never ending story som det verkar.
Det senaste som diskuterades, ja, eller det han diskuterade va frågan vara eller inte vara.

Jag kan inte vara utan dig...MEN...jag vill vara singel. Jag vill vara fri.

Som jag ser det så vill han ha tillgång till mitt hjärta, ha mig där forever, men inte 'äkta' mig
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag ska uppdatera och berätta vad som hänt...
Men inte idag. Inte nu. För nu ska jag hoppa i duschen och bege mig..ja precis..hem till honom...

4 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Detta är ett sånt projekt som man inte kan göra slut på hur gärna man än vill, för det måste få ta slut av sig själv. Jag förstår dig såååå väl! Hoppas du mest mår bra. KRAM

längelevejag sa...

usch och fy och jävel. men ja. som fröken säger: kram!

mysecretlife sa...

Frk Framtid ; JAAA du har så rätt. Det är ju precis så det är. Det måste göra slut på sig självt..rinna ut i sanden typ =) Jodå jag mår mest bra...tack och kram tillbaka
Längelevejag; Kram på dig med =)

Anonym sa...

Kram på er alla tack så mycket =)