Personligt

tisdag, juni 08, 2010

Va? Vasarusaru?

Han verkar mer "svartsjuk" än vad jag nånsin varit.
Och då bör ju tilläggas att jag banne mig haft skäl till det..

Han - Du är så flirtig..
Jag - Eeehh, ursäkta, vad menar du?
Han - Ja, du är ju sån av naturen. Lite flirtig så...eller?
Jag - Hmm...men det va ju de goa,glada och öppna positiva sidorna du föll för hos mig..?
Han - Jag vet! Och jag vill inte ändra en endaste sak hos dig! Men jag tycker ändå att du är flirtig

Jaja, så är det. Och jag tänker minsann fortsätta vara den jag är. Han har haft tre och ett halvt år på sig att vinna mig till sin. Nu får han allt finna sig i att jag inte tänker ändra på mig. Nope, no can do, det tåget reste för längesen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a visit this website on regular basis to get updated from latest gossip.

my blog ... how much does an entry level physical therapist make

Anonym sa...

There are two means of studyіng lаw courses in Indіa.
We proviԁe legal and paralegal woгkplace tο our professionals.
Тhesе programѕ cаn be founԁ through campus an internet-baseԁ modes.


Also νisіt my hοmеpage; cravath swaine & moore paralegal salary