Personligt

tisdag, oktober 07, 2008

Same, same, but different

Jag är svag. Jag erkänner!
Jag erkände att jag saknar..

Jag ger vika för ingenting.
Jag ger vika för minsta invit.
Jag ger vika för Dig!

Stupidstupidstupidstupid little girl ! Eller kanske inte?!

- Vi måste reda ut det här..Vi kanske kan fortsätta ses. Du bestämmer om det ska vara med eller utan sex..

Jag sa ja

Innombords skriker mina sinnen NEJ!!
Innombords vet jag att jag inte borde!
Innombords vet jag att det bara blir som förut. Ingenting har förändrats.
Samtidigt så vill jag ge Dig en chans.
Jag vill inte kriga. Jag lägger ner mina vapen och slutar slåss.
Om vi inte kan vara vänner så märker vi det snart nog och då får vi göra något åt saken. Men än så länge vill jag bara ha vapenvila. Snälla ge mig ro, jag går sönder

1 kommentar:

Tillsammans-bloggen sa...

Åh, det högg till i maghjärttrakten på mig. Förstår din känsla sååå. Håller tummarna för att ingen ska bli sårad och att ni får det bra.