Personligt

lördag, december 27, 2008

Visst är det underligt..

..hur man lär känna sina löss på gången?!?

Vi sitter på olika platser. Han online..inte jag. Jag vill inte visa att jag sitter här ensam och liten när han är upptagen med sin dotter. Patetiskt, jag vet.
Jag skickade iväg ett sms

I wanna feel you..

Ett vanligt förekommande sms mellan oss. Ett slags hallå-se-mig-jag-vill-ses-imorrn-sms

Jag får inget svar. Han har varit lite kylig på msn ett par dagar, efter det att vi tillbringat 5 nätter ihop. 5 nätter, inte dygn...
Jag börjar såklart undra. Vad händer? Är det hans vanliga sätt att hålla sig undan för att slippa neka min önskan att ses...

Ja, vad säger man? Vem orkar med sånt här spel? Inte jag i alla fall. Jag är så innerligt trött på att vara så paranoid !

Pust

1 kommentar:

Anonym sa...

Det slutar ju aldirg det där spelet och jag hatar det.