Personligt

tisdag, januari 20, 2009

Bli inte upprörd. Ifrågasätt inte! Vad du än gör så gör inte just det.
Det är precis sånt som han avskyr.
Det är precis just det som får honom att blocka eller logga ut. Ifrågasätt inte…

Det går upp och det går ner, men i det stora hela så går det bra!
Jag är tillbaka på hans MSN. Det tog inte så många dagar innan jag hamnade på hans lista igen. Och jag bestämde mig för att låta allt rinna av mig Jag bryr mig inte mentaliteten verkar fungera. För det mesta.

I fredags var jag där.

Jag informerade honom nån dag innan att nu måste det här få ett slut.
Jag kan inte fortsätta att älska honom på "det sättet". Jag orkar inte det.

Och han sa att han skulle träffa en ‘ny tjej’ på söndan.

Så vi bestämde oss för att lägga allt groll åt sidan och se framåt.
För vänner måste vi vara.
Så jag åkte dit.
Vi umgicks.
Vi pratade en massa men vi rörde inte varandra mer än på ett vänskapligt vis.
Jag sov över.
Vi hade inte sex.

Och vet ni?

Det kändes så jäkla bra. Jag var inte ens sugen på att ligga med honom.

Sent på lördagkvällen fick jag en vänförfrågan på facebook.

Fan

Jag ville inte acceptera.
Jag vill inte se vad han gör, vem han addar.
Jag vill inte veta.

Men jag accepterade. Såklart.

Jag vet att han inte kom iväg på nån dejt i söndags. Han vet inte att jag vet. Han vet inte att jag kan se honom online på andra ställen. Andra sajter. Jag känner mig så jävla patetisk!

Jag vill verkligen inte veta, undra, grubbla. Ändå sitter jag här nu och stirrar mig blind på hans offlinegubbe på MSN och undrar om dejten blev av idag istället.. ?? För han har inte svarat på mina två sms idag…

Nä jag orkar verkligen inte.

Fixar jag inte det här inom ett par veckor så tar jag bort honom överallt. Punkt

Inga kommentarer: