Personligt

lördag, augusti 01, 2009

Nja..jag vet inte jag...

Shit va sommarn försvann. Jobb på måndag igen. Ångest.

Annars har det varit upp och ner hos mig...mest ner faktiskt. Har inte ens orkat bry mig om mina 'bekymmer' och har så gott som bott hos honom under ledigheten. Vad säger man? Det som kändes så pissigt tidigare känns inte så pissigt längre. Mitt enda bekymmer just nu är om jag ska orka med att trassla vidare eller hoppa på andra tåg som står och väntar på mig. Jag behöver ju faktiskt inte stanna längre om jag inte vill. Valet är mitt. Jag behöver ju bara bestämma mig.Jag behöver bara finna mod till att inse att jag kan leva utanför vår bubbla.
Jag tror att vi kommer att hålla på så här ända tills Han eller Jag hittar annat tidsfördriv. Och då tror jag dessvärre att även vänskapen går åt helvete. Vi är för involverade i varandra, känslomässigt, för att detta ska sluta väl.

Har läst och följt era bloggar hela sommaren men har själv inte uppdaterat något alls. Det får bli en annan dag för just nu är jag nöjd och glad och i mindre behov av att kladda ner mina tankar i min 'svarta' blogg =)

Peace out for now

Inga kommentarer: